زمان مطالعه: ۳ دقیقه

خط تولید و کارخانه بلوک لیپر

– کارخانه لیپر با وسعتی بالغ بر ۲ هکتار و سوله ای به مساحت ۲.۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی صفادشت کرج واقع می باشد، که با بهترین ماشین آلات تمام اتوماتیک روز و فناوری نوین تجهیز شده که ظرفیت تولید و تحویل ماهانه ۱.۵ میلیون قطعه بلوک سبک بتنی را دارا میباشد.

وسعت زیاد، گستردگی فضای تولید بلوک سیمانی سبک، به روز بودن دستگاه ها، تلاش در حداقل دخالت نیروی انسانی و تولید با فناوری روز دنیا، همچنین توان تولید بلوک سبک بتنی در چهار فصل، باعث شده تا محصولی با کیفیت بالا و یکپارچه با کمترین تفاوت از ابتدا تا انتهای ارسال بار و مطابق با نمونه ارسالی داشته باشیم. 

- مراحل تولید بلوک سیمانی سبک لیپر :

ابتدا مواد اولیه بلوک سبک بتنی توسط باسکول اتوماتیک دیجیتالی اندازه گیری و بوسیله اسکرو به دو عدد میکسر با ظرفیت میکس جمعاً صد متر مکعب در ساعت، انتقال پیدا می کند و بعد از اختلاط، توسط نوارنقاله به داخل دستگاه ثابت تمام اتوماتیک منتقل می شود. انواع بلوک سبک لیپر برروی پالت های فلزی تولید شده، که پر کردن قالب همراه با چهار ویبره vertical و پرس چند ده تنی به صورت همزمان صورت می پذیرد. سپس بلوکهای سیمانی سبک تولید شده برروی پالت های فلزی، توسط رباتهای جمع کن و لیفتراک به کیورینگ ها (سالن های بخار) منتقل شده و بعد از طی زمان مناسب در دما و رطوبت بالا; پس از تأیید بخش کنترل کیفیت، عملیات جابجایی، بسته بندی و تسمه کشی صورت می پذیرد و تولیدات بلوک، شماره گذاری و تاریخ خورده، سپس جهت دپو و بارگیری به باند خروجی انتقال پیدا می کند. امید است گروه صنعتی بلوک سبک لیپر توانسته باشد دریچه ای نو در عرصه تولید مصالح ساختمانی را به روی صنعت ساختمان بگشاید.

جهت دریافت قیمت بلوک سیمانی لیپر تماس بگیرید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}